2. 8. 2015

Takže pokračujem... :)

Přesně před rokem - si všimněte - jsem napsala poslední příspěvek. Pak mě to ňák přestalo bavit nebo co...
Ale asi jsem si jenom chtěla odpočinout...nebo nebyl čas... No furt něco. Takže dneska jen pár fotek ještě z loňska a .. Popojedem! :)

                                                      Skulptura u Rockefellerova centra


No a to už jsme nahoře - na Top of  the Rock :)


Boží výhled na jižní Manhattan...
a pod nohy :)
(nic pro slabší povahy:o))


Severní část Manhattanu s Central parkem



 Už se nám pomalu stmívá...Fučí tady jako hrom a je tak o 10stC míň, než dole!
Ale to člověk nevnímá...



A za tím velikým panelákem - prakticky v jeho zákrytu - tak tam zrovna někde bydlíme. A dcera taky. (Queens - Astoria)
(Na tom posledním obrázku )


Takže to by pro nový začátek stačilo :)..brou... :)

4 komentáře:

  1. Jako super! Já tu zrovna nedávno byla a říkala si - fňuk:-(
    Tak jsem teď tááák ráda, krása, krása...
    Ale tedy drsnej restart, takový velký svět rovnou:-) Ať se daří, Leni!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :)) asi to chtělo čas a snad se polepším:) Ď!

      Vymazat