9. 2. 2014

Sem a tam...

Konečně hotovo!...vydechla si Bláža. Tak můžete, holky, dojet kouknout, jak se nám to povedlo.
No a tak jsme se sebraly, nabalily pár drobností - to se na kolaudaci patří, že? - a jely se kouknout.
Co vám budu povídat. Mám chuť všechno vyházet a začít znova!


Protože Bláža pořád něco šije, udělala jsem jehelníček jen pro ni.



Tento starý kafemlýnek jsem dostala od své kamarádky. Líbil se mi u nich na chatičce a věděla jsem, že chatičku budou prodávat sakumprásk se vším, co se na pozemku vyskytuje, i udělala jsem psí vočička a Blaženka to pochopila :)
Díky Blaženko, budu ho opatrovat stejně jako ten druhý - od mámy...


Tác z frcu s takovým divným dekorem...hmmm.. Ale už mám plán. Jestli mu to uškodí nebo ne, to mi pak řeknete, jo? :o)


Koule a kuličky - půjdou na Fler


U nás pofukuje a svítí slunce. Po O zajedu na zahradu nasypat do krmítek a pro jablka. A taky zkontrolovat, jestli už něco neleze nebo, šmarjá, snad už nekvete??
Krásnou neděli...

4 komentáře:

  1. :) Leni, krásný jehelníček, Bláža je určitě ráda :) No, všechno máš tady krásné!! Jsem zvědavá, co vymyslíš s tím tácem?
    No, u nás bylo včera jaro, tak jsem šla kouknout na zahradu: vše pučí a raší... snad nepříjdou mega mrazy :(
    Měj se krásně, papa, Jola

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, nádhera ....tobě to plstění táááák krásně jde .... ten jehelníček je úžasný !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Vymazlený jehelníček s parádní obrubou. A kuličky mi připomněly jaro. Už brzy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni jehelníček zase parádní a ty kuličky úžasný, miluju ty tvoje krásný barvy.. u nás na zahradě už něco leze dávno a dokonce i něco kvete a to už delší dobu.. chytla jsem paniku a přikryla to větvema.. pa krásný dny D.

    OdpovědětVymazat