16. 2. 2014

Puntíky a jiné..

Jen je třeba se přinutit dokončit je... :)




A na zahradě už je pár vykvetlých sněženek... Prakticky všude, kde je mám už jsou trsy lístečků... U schodů se na mě ze záhonu koukal fialkový květ barvínku... Našla jsem i jeden docela velký list tulipánu.... Kvetou vřesy.... Kočičky nasadily kožíšky už v listopadu... Je to prostě nějaké divné letos :)


6 komentářů:

  1. máš to Leni zase tuze krásné.. taky mi na zahradě už leccos roste snad nepřijdou veliké mrazy a nepomrzne to, je to opravdu letos divné celou zimu . Krásné dny pa Dita

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, je to divné, je. Ale puntíky... ty jsou prostě kouzelné :) J.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, pošli ich ku mne, ja ich dokončím....ale už nevrááááátim:-)))) Mne sa úplne oči prevracajú z tých farieb, sú nádhernéééé!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Leni .. no tak to jsem tam, kde jsem byla .. jsou nádherné ... tuze nádherné ... ;-) Představ si, že tu mou mi počochnila kočka přes noc, tak si ji musím trocha opravit ... mrška moje ...

    OdpovědětVymazat