18. 7. 2013

Zážitky...

.......zcela normální, zcela nenormální, vzrušující, krásné, užitečné, chutné, atd...


 Potkala jsem Jolu. Jak už to tak v dnešní multimediální době bývá - na netu. 
Po zjištění, že je to vlastně sousedka momentálně žijící o kousek dál v republice, začala naše komunikace nabírat na obrátkách až vyvrcholila toto pondělí krásným setkáním u nás v Třinci v cukrárně, kterážto je nakloněna vybavením (a zjistily jsme, že i personálem:)) dětem od sotva se plazících až po školáky. A jak už to tak bývá... I když jsme seděly a pusy nám jely prakticky bez přestání (jen s přestávkami akutní potřeby malého Adámka:)), stejně jsme se nestačily na všechno zeptat, na všechno odpovědět, všechno se dozvědět, zkrátka po našemu "poplotkovat" a NUTNĚ se budeme muset zase brzo vidět!:o)) 
Jola má dva skvělé sviště:) Áďu a Rozárku. Adámek je ještě maličký a tak, když po obědě neměl svou dávku v peřinách, dal nám to ke konci po svém pěkně znát:))) A Rozárka, to je tak hodná malá slečna... No, asi hodná po mamince:)
Bylo to moc prima a opravdu se, Joli, moc těším na další kafe!
A ještě jednou díky za krásnou kapsičku...♥




 Červencová realita každého zahrádkáře... 
Ovšem záleží na množství - někdy to může být i noční můra!:)))






Oficiální verze zněla: "autem projezdíš na zahradu moc nafty, koupíme Ti skůtra..."
Málem jsem omdlela. V ŽIVOTĚ BY MĚ NENAPADLO, že já někdy budu jezdit na motorce!!!!
Dva měsíce jsme se poptávali, jak v prodejnách, tak kolegů v práci, hledali na netu, přemýšleli jestli slabší, nebo silnější... Já hlavu jak pátrací balón..... Bezesné noci... A minulý týden v pátek jsme to ve Vratimově rozstřihli.... Včera dojel pán s přívěsem na parkoviště u sportovní haly a to už se mi opravdu rozklepala kolínka.... Šlo do tuhého. "Hlavně se nesmíte bát"... He? Tomu se to kecá... 
Povedlo se mi ho rozjet, udělat kolečko, pantáta to vzal, že jako "už to umí", zaplatili jsme, schovali mazlika do garáže a jeli ho pojistit. Dneska jsem byla pojistit sebe...:o)
Mám za sebou první jízdu po ne moc frekventovaných cestách naší vilkové čtvrti a ...kolínka se mi pořád klepou:)))

 A to je ona - moje Aprilka:) ...snad mě bude mít ráda a neshodí mě..:)
(fotky z garáže jsou mobilní - tedy nic moc, že...)


 Malá reklama panu Nespěšnému z Vratimova :)



8 komentářů:

  1. Ahoja Leniii, krasne pocteni, krasna kapsicka a uplne bajovej skutrik...tak, at najezdis spoustu pohodovych kilometru s novym mazlikem o.-)))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlí, díky... Zrovna na něm odfrčel manžel:)) On to umí, bo v práci jezdí na babetě, ale já... Asi si ještě užiju:)))

      Vymazat
  2. Leni, já také za vše (úplně za vše!) moc děkuji :)
    A skútřík je úúúžasný!!! Tak ten jsme také zapomněly probrat! :)
    Papa, Jola

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joli, my toho máme ještě hodně - prostě se zase scukneme, no... :)

      Vymazat
  3. Gratulace k nové hračce a přeji mnoho šťastných kilometrů:), třešně závidím vypadají bez červů, já měla s masem :(

    Hezký večer Radana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raduš, díky:) Hlavně to štěstí (když je štěstí-je i zdraví:o)))
      A třešně bez červů? Jo, na fotce už jsou bez. Skoro v každé byl nějaký "protein" :o))))

      Vymazat
  4. Leničko jak je ten svět malej :-)) Mám Julanku moc ráda i když se známe jen přes net , dříve jsme měla čas si s ní i psát, když jsme byla na mateřské , což bohužel teď už nestíhám ale vy dvě mi k sobě krásně ladíte.. a skůtr je parádní přeju ti plno ujetých km na zahradu bez nehod.. pa krásný víkend Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dituško, díky!
      Největší sranda na všech těch setkáních (když se známe dlouho z netu)je,
      že po prvním úsměvu to vypadá, že jsme se naposled viděly včera!:o)))
      Stejně jsem to cítila i nedávno ve Frýdku s Danuškou a Péťou. Šárku jsem už poznala před rokem a bylo to to samé!:o)))
      Měj se krásně a užívej sluníčko!!♥

      Vymazat