22. 3. 2013

Kde je?

Tak já se snažím, pěstuju si jarní náladu, chystám kytky na polštáře a ono si nasněží jak o Vánocích???
No kde to jsme??...  Halooo...JAROOO!....


 Ale zjistila jsem, že šlapání na pedál šicího stroje je vlastně rehabilitační cvičení :o) Příští týden mi oficiálně pan MUDr sundá ortézu - ale pšššt! já už teď pomalu rehabilituju ...:o)




 Beskydy... Jeden den +13 a druhý den -2 ....


 Nemám vycházky, takže foto zasněžené krajiny jen z balkonu :o)



 A toto..toto je taky pěkně nebezpečná záležitost. Naše poloha blízko hranice s PL nám zajišťuje pohodlné nákupy buď hned na hranicích, nebo ještě lépe, když se obchodník z PL nastěhuje do garáže u RD rovnou před náš panelák. To zas bude na jaře útrata za balkónovky...chjo...
A Krówky - to je moje dětská cukrovinková láska přetrvávající až do dneška ♥
.....se po té marodce neunesu....:o)))


A ještě takové malé neskromné chlubení (jsem tak trochu exhibicionista:o)
Poprvé se mé zboží dostalo do TOP výběru na Fleru
..mám radost.. :)



8 komentářů:

  1. Gratuluju za top!
    Sníh? blé, tak ten už tu roztál, ale mrzne a fičí severák, fakt hnus.
    Jdu se pokochat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vladěnko díky:)
      Bojím se, až přijedu na zahradu, co mě po zimě čeká... Tady je sněhu jak o vánocích a mráz i pod 10st!

      Vymazat
  2. Leničko milá, ta dlouhá zima je určitě proto, aby Ti nebylo líto, že se nemůžeš hrabat v záhoně :-) Jinak taky to mám do Polska coby kamenem .... takže Tvoji slabost pro Krowku znám a chápu. No, a balkonovky prostě mají ty nejhezčí, taky si pro mě jezdím za čáru. A už aby to bylo. Já dnes měla letos poprvé na sobě rukavice, na velikonočních trzích :-) A obrovská gratulace k TOPu, je naprosto zasloužená. papa

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, gratuluju k TOP na Fleru ..... máš to naprosto zaslouženě ..... jdu to oslavit "krowkama" ..... mám jich plný šuplík ... to víš, ani já nemám Polsko daleko o:):o):o) ..... pa, pa Marki

    OdpovědětVymazat
  4. Aaaach, Leni!!! Krówki, ty si také dám (doufám, že máma dělá zásoby). Jo jo, jaro nějak zapadlo a ne a ne se vyhrabat, ale ty ho tak krásně voláš: ty polštářky jsou parádní!!!! J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tady jaro opravdu zapadalo zase sněhem :)) I když, dneska na pískovišti byl takový malý klučina s bábovičkami a lopatičkami a vůbec mu nevadilo, že písek je až pod sněhem :)))

      Vymazat