17. 4. 2012

Belgie - III. - Čokoláda...

Všichni určitě znají nějaká zažitá slovní spojení a třeba k Belgii neodmyslitelně patří "belgické pralinky" či "belgická krajka" no a taky "belgické pivo", že?..:o)
Tak vám tedy předkládám pár fotek z nichž určitě ucítíte tu sladkou vůni, ten blažený pocit čokolády rozplývající se na jazyku... To nebe v ústech....

P.S. Pro lepší věrohodnost požitku si skočte ještě do likérníku, či špajzu, či do tajné skrýše alespoň pro figurku z vánoční kolekce... :o)














 Loudáme se po městě a najednou výlohy obležené lidma, co čučí dovnitř. Tož tak jsme šly taky čučnout, co tam je, že? A uvnitř? Karlík a továrna na čokoládu!:o))) Teda dva Karlíci :o) ....Ta vůůůůně.....ááách.....




 Tak, a tady prosím památka na setkání s Jahůdkou a Miluškou.... ♥




12 komentářů:

  1. no Lenka mnaaaaaaaaaaaam to tam vyzeralo ozajsky chutne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aj bolo! :o)) Vidíš na tom pultíku ty hoblinky čokolády? Tak ty byly "volně přístupné" :o)))

      Vymazat
  2. No co mi to po ránu děláš Leňulko.. mám tu naslintáno až na klávesnici.. hlavu jsem namáčkla až těsně k obrazovce , oči mi šly vypadnout.. a málem dostala čokoládový infarkt.. to zas bude den - vyplením zbytky sladkého co dole najdu.. krásný den , muselo to být úžasný a polštář s kočkama a tvůj kočičí model jsou úžasný pa Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šmarjá!...Aby se Ti tak kvůli mně něco stalo!!:o)
      A fakt, bylo to úžasné....

      Vymazat
  3. A pak se divte, že tu člověk nepřibere:-) Teda já alespoň jo:-) Krásně jste si to holky užily:-)Muf je vážně užasný:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))) Užily, užily...až mě z toho denně nohy bolely! :o))

      Vymazat
  4. Leni, pěkně děkuji! Jdu vyžrat Rozárky zásoby čokolády :-( Taková reportáž!!! Aaaaaach :-) A dárečky sis vysloužila krásné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)) Joli, dyť jsou to jenom fotky :o)...no tady jo, ale tam to bylo 3D :o)) i s vůněma :o))

      Vymazat
  5. Krásné fotky a polštářek je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko ahóóój. Já jsem už několikrát nahlížela na Tvůj blog a říkala jsem si, kde asi jsi :-)) A teď takový příběh. Jsi odvážná ženská :-) Klobouk dolů. Z foteček jde vidět, že se výlet vydařil a setkání s Mariňačkami mohu jen závidět. Parádně jste si to užily. Přeji další krásné dny. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaja, Leni, na stará kolena člověk kolikrát vyvádí, až se sám diví! :o)))

      Vymazat