15. 3. 2012

Zima odchází....

Tak proto dávám na gauč hřejivé vlněné polštáře...Proto strouhám do medu zázvor...
Abyste rozuměli. Já to tak prostě mám. Téměř vždy cokoli, kamkoli, jakkoli...s křížkem po funuse.
Je to moje "prokletí"... Měla jsem to tak i ve škole. Látka mi "docházela" s půlročním zpožděním :o))) Což, uznáte, byl docela problém... :o) Ale přežila jsem a na docházku do ústavu SPŠE ve Frenštátě vzpomínám s nostalgií a láskou...

P.S.  - všimněte si - není tam kočka! - spí na židli v pokojíku :o))

Zázvor v medu: Oloupat kořen zázvoru, nastrouhat a smíchat s medem. V těchto skleničkách je 1/3 zázvoru, zbytek med. Jednoduché a moooc dobré :o)




 Zbývalo dodělat ještě dva polštáře. Tak tady jsou :o)






9 komentářů:

  1. Zázvor do medu? To mi musíš poradit, jak na to? Normálně otevřu med a nastouhám? Žádné míchání nebo tak něco?

    Leni, u vás je to útulné. Hned bych se tam uměla urochnit :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Polštářky jsou parádní!!! A budou se ještě hodit, neboj, tropy hned tak nebudou ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. moc krásné..hlavne ty polstáre..ty jsou na tulení akorát :)

    OdpovědětVymazat
  4. Žádné pozdě! "březen - za kamna vlezem, duben, ještě tam budem" ;-)
    Já mám taky ještě pár skleniček pečeného čaje v zásobě.
    A zrovna si jdu uvařit, když už je o těch teplých věcech řeč.
    A polštáře jsou krásné.
    A taky bych se přimlouvala za recept na ten zázvor.

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé Leni, polštářky jsou parádní! Takovej ten do modra s třapením, ách. Zázvor v medu pak papkáš na lžičce, nebo dáváš do čaje?

    OdpovědětVymazat
  6. Leni tvůj dnešní příspěvek mě fakt pobavil.. asi úplně všechno co jsi napsala je moc milé.. Ten zázvor v medu to asi zkusím napiš nám jak se to jako užívá.. mě zázvor čerstvej nechutná přijde mi že pálí a pálí i takhle v tom medu ?? Vím že jsem zvědavá ale.. musím se zeptat. POlštáře máš luxusní.. pa Dita

    OdpovědětVymazat
  7. Pár dní jsem tu nebyla a tolik novinek. Polštáře jsou famózní a barevně vymazlené. Hrnek s čajem, natáhnout se na pohovku, na březen ideální program. A myslím si, že nejsi vůbec s křížkem po funuse, ale máš parádní náskok :-)

    OdpovědětVymazat