14. 3. 2012

No a pak něco dělej...

Copak to jde? Jemu je úplně, ale úplně jedno, jestli mám v ruce zrovna nůžky, jehlu, tavicí pistoli... Jestli na stole už fakt není místo ani na položení hrnku s kafem... Jestli to, na čem zrovna leží jsem před chvílí pracně nežehlila... Jestli náhodou nebudu potřebovat zrovna ty perličky, které nečekaným forhendem poslal někam pod kuchyňskou linku... Jestli tu rozcuckanou a rozžvýkanou špulku ještě nebudu chtít nasadit na mašinu.... No je mu to prostě všechno úplně, ale úplně "egal"! On prostě skočí na stůl a svalí se mi přímo na práci nebo rovnou na ruce...
No a tak spolu trávíme čas.... Já u stolu - on na stole...






                                           P.S. Ale stejně mě to vždycky rozesměje... :o)))

12 komentářů:

  1. No, je to prostě pán kocour :-) Ale co to vidím? Pod mašinkou se nám něco pěkného rýsuje?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Leni, je to pán, ten náš kočka :o))) ...rýsuje, rýsuje...Zítra nafotím :o)

      Vymazat
  2. Když on je tak krásnej! Mohl by se snad na něho někdo zlobit? Já určitě ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to fakt Vladěnko nejde...Nejde se na něho zlobit. Snad jen, když se mi nedávno vyčůral na peřinu (naštěstí prací) tak to jsem ho neměla na chvíli ráda vůbec!... :o)

      Vymazat
  3. To je přesně jako u nás doma, co já už bych měla ušitých věcí za tu dobu, co jsem čekala, než se naše Míca uráčí odejít nebo se vyspat na zrovna rozešité dece nebo kabelce, ale to jim přece dokážeme odpustit, oni nás vždy rozesmějí:-) Je to vážně nádherný společník:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leni tak to je přesný naše Dianka v bledě modrým,, jo a špatně se mi píše protože zrovna leží vedle klávesnice :-)) sotba si neco nažehlím a slavím už jen to že mi dovolí abych použila žehlící prkno... které je mimochodem to nejlepší místo v domě tak se na vyžehlený kousek rozprostře v celé své kráse... a u stroje to mám pocit že jí občas fakt musím něco prošít.. já jí tu pomlouvám a ona zatím slastně spí .. ten tvůj fešák je parádní kousek uděláme kočičí svatbu jo ???? pa Dita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A představ si, že pantáta si naivně myslí, že jedině žehlicí prkno u nás doma není kontaminováno jeho chlupy! :o)))-ale pst! on si na něm vždycky skládá takové to tmavé sportovní prádlo, než někam jede.
      Já raději přestávám šít, když už je nebezpečně blízko a začíná lovit odvíjející se špulku, to mám bobky, že někam tu packu fakt strčí!
      Dituško, svatba nebude...Ne že by Dianka nebyla kus - to ona teda JE! Ale ten náš kočka je už dávno "valach" :o) Bohužel.. :-/

      Vymazat
  5. :-)))
    Mně pes (zatím) na stůl neleze, zato se dokonale motá pod nohama, nebo se rozvalí a usnae v roztaženém vatelínu a asi je i trochu fakýr - projde se po našpendleném a nic....
    Zato DOmišek už dosáhne všude a když nedosáhne přisune si židli....
    Minule jsem šla jen na záchod a našla jsem ho, jak má odklopený spodní kryt stroje a štětce ho čistí :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ten je tedy překrásnej! náš kocour mi zase leze do hotových tašek a když to nedělá kocourek tak Vincík :o)

    OdpovědětVymazat
  7. je to poklad ... krásnýkocour, co dohlíží na chvíle oddechu ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. On asi chce říct, že pánem domu je on, co? :-) Je to frajer!

    OdpovědětVymazat
  9. Ten kocour je velký fešák!! Já mám doma dva a jsem na tom úplně stejně. Vždycky se mi uvelebí na čemkoliv, co rozprostřu :D Taky mám fotky, jak leží u stroje, na rozešité patch dece, a špulky jsou nejlepší, když se točí. Jednou mi jeden vysypal několik krabiček s korálkama po celé kuchyni, do dnešního dne jsem je neroztřídila zpátky :D:D

    OdpovědětVymazat