17. 3. 2012

Kytičková....

Na zahradě teprve začínají vstávat sněženky, ale díky dnešním možnostem máme to štěstí, že se krásnými květinami můžeme kochat celý rok. Já se kochám květinami moc ráda... Která z nás ne?..
Už v minulém příspěvku jsem nastínila způsob mého života "2 kola za pelotonem" (děkuji ttalbi - strašně se mi tetno "terminus technicus" líbí :o)) No a tak jsem téměř 3 týdny po termínu včera s kamarádkama slavila své narozeniny... :o)
Tato nádherná barevná a voňavá fontána úžasných jarních květin mi od včerejška říká "mami".... Škoda, že jsou tak pomíjivé... Tak alespoň pár fotek na památku...







 ...Všimněte si - zase je tam!....:o)

5 komentářů:

  1. Leni, virtuálně se připojuji ke gratulantům a přeji ti k tvým narozeninám zdravíčko i štěstíčko. A s tím zpomalením - já myslím, že my jsme normální, jen svět kolem nás pádí s takovou zběsilostí. normální člověk mu nemůže stačit.
    Kytička je překrásná, to já taky můžu, úplně cítím, jak voní.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná kytička!!! A dodatečně vše nejlepší k narozeninám ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, no tak teda vsecko nej....sem tu chvilu nebyla a tady je zasejc tolik krasy, dobrott a kytinek...Krasa...papa, P.

    OdpovědětVymazat
  4. Vždyť je to pán domu, tak tam musí být! :-) Krásné kytičky, opravdu krásné!!

    OdpovědětVymazat
  5. Kytička úplně sluníčkově září, překrásné :-)

    OdpovědětVymazat