2. 3. 2012

Barvy...

Chvátám, chvátám, nemám chvíli klid.....Znáte to? Můj oblíbený "kus" ze Včelích medvídků :o))
Plstím...Jsem v tom až po uši... Přišly mi krásně barevné česance ze Slovenska . Jsem z nich na větvi. Vždy, když jsem hladila ovečky, vlna byla taková.. No drsnější. Sice jsem hladila jen takové ty obyčejné (ani nevím, jaké je to plemeno), když jich je tolik druhů a každý má vlnu jinak kvalitní... Tato je nádherně jemná... Asi jako "vlna" na našem kocourovi :o)) Teď mám jen obavy, abych jí dala to, co si tak krásný materiál zaslouží...Abych ji neurazila svým tvořením...
A aby nebylo barev málo, začíná se hlásit jaro. Zatím jen v květináčích, ale už už... Tyhle krásné, voňavé hyacinty, to je jen takové malé, každoroční zastavení v mém životě - od rodičů...









7 komentářů:

  1. Krása...miluju barvy ♥ je v nich život

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem nevydržela a objednala jsem si, ale pro předení. Obdivuji tvoji vytrvalost, tolik kuliček, to už by se mi o nich asi i zdálo. Nemám ráda jednotvárnou činnost. Hyacinty - áááách ty musí vonět. Krásná inspirace.

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, ty válíš!!! To je nádhera!!!
    Hyacint už jsem si také koupila. Sice jenom jeden, v poupátku, ale snad mi také tak krásně pokvete :-)
    Hezký nadcházející víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná vlna, ty barvy! Moc na barvy nejsem, ovšem v tomto období jich není dost :). A hyacinty, voněla bych k nim pořád...
    Krásný večer! M

    OdpovědětVymazat
  5. Mám MOC ráda veselé barvy a tohle je přímo pastva pro oči :) Hyacinty jsou krásné, ještě je doma nemám, jen tulipány, ale už krásně kvetou, i když jen v květináči.

    OdpovědětVymazat
  6. Leni to jsou nádherné barvičky a určitě z toho budou nádherné plstěné výtvory.. už teď se těším co z toho bude... už i kuličky vypadají úžasně... pa Dita

    OdpovědětVymazat