13. 1. 2012

Jehelníčky...

To byla krásná akce! Jedno z úžasných burzovních pondělí na Marině.
Hned, když bylo vyhlášeno téma, přestal pro mě téměř existovat konkrétní svět a neustále jsem myslela, jak je udělat? Z čeho? A pak jsem si vzpomněla na překrásné "hromádky" (pincushions)  od ivoryblushroses z Flickru a ...bylo vymalováno :o) Použila jsem její postup trochu vylepšený o cca 2cm plátek polystyrenu přilepeného tavnou pistolkou na CD.
Ty moje nejsou tak krásně zdobené protože to za a/ tak neumím a za b/ aby do nich šly píchat špendlíky.
Tyhle "blbinky", ty mě baví :o))






No a tohle je můj "mazlik" u šicího stroje. Takhle velký jehelník je k nezaplacení! To se člověk trefí i po slepu :o)



A tyto krasavečky, ty jsem si vyburzovala...


2 komentáře:

  1. Máš je moc krásné ... já nikdy nepochopila, jak se ty malé růžičky dělají ... asi si budu muset někde najít nějaký návod ... také mám pár pokladů z jehelníčkové burzy ... ;-) ale kdybych měla vyjmenovat, kolik jsem jich oželela ... :-( hodně

    OdpovědětVymazat
  2. Jakie piękne prace! Zawieszki są po prostu cudowne, zupełnie w moim stylu!:) Bardzo Ci dziękuję za tyle przemiłych komentarzy!:-)))) Serdecznie Cię pozdrawiam!

    OdpovědětVymazat