12. 1. 2012

Duhování...

Jako malé dítě se s nimi mazlím, prohlížím si stále dokola ty barvičky a stále nevycházím z úžasu, jaká je to krása...Zatím mě nenapadlo jiné řešení pro jejich uložení, než toto. Pořádek jsem začala dělat nedávno, když jsem zoufale vymotávala z jediného zamotaného duhového klubka potřebnou barvu. Ten sáček si nezasloužily!





8 komentářů:

  1. Já tohle taky miluju. Mám čtyři krabice bavlnek a stále nemám dost. No co kdyby mi chyběl nějaký odstín, co zrovna potřebuju? Barvím, nesmím projít kolem galanterie bez povšimnutí a hromadím a hromadím... :-D Myslím, že ještě i vnoučata budou mít dostatečné zásoby.

    OdpovědětVymazat
  2. No, Leni, koukám, že jsi se asi nakazila blogem Cyber Julki, co? :-) :-) Hezká sbírečka!

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, s Valašskem mám společné jen ty valašky, ale po letech brouzdání po různojazyčných internetových stránkách trochu rozumím i polsky. Jenom jsem si před chvílí vlastní blbostí smazala ty odkazy, cos mi poslala. Mohla bys, prosím, ještě jednou? Moc děkuju!
    Bavlnu nebarvím, ale barvím len. Paličkuju z něj. Bavlnky si nakupuju taky pro paličkování. Ty je, myslím, zbytečné barvit, protože jich existuje taková škála barev. Ani nebudu počítat, co už jsem za ně utratila.

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní sbírka, vzorně uklizená:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju takhle krásně přehledně a esteticky uklizené proprietky. To se pak chodím taky kochat a mazlit.... Akorát u mne moc dlouho nikdy uspořádané nevydrží.

    OdpovědětVymazat
  6. Juj kočulko ... tak to je parádička .. dělám úklid doma v tvořící skříni ... přestěhovala jsem tam totiž něco holkám a vytáhla vlny na háčkování ... a mám tam samozřejmě i vyšívání v pytlíku :-D .. potvůrko jedna ...
    jinak jsem začala pracovat na polštářku ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. to je krása, já bych se také chodila kochat ;-) ...mám takto schované bavlnky po babičce a ač jsem od dětství nic nevyšila, tak se s nima také chodím kochat, jak jsou krásně barevně sladěné a třeba jednou se budou i hodit...

    OdpovědětVymazat
  8. Kočenky, děkuji za komentáře. Takové to mazlení s knoflíčky, bavlnkami, látečkami....To sportovci nepochopí... :o)))

    OdpovědětVymazat